نوشته شده توسط : چاپ دیجیتال آرادین

لورم ایپسوم یا متن آزمایشی

لورم ایپسوم (Lorem ipsum) یا طرح‌نما، متن آزمایشی و بی‌معنایی است که در طراحی گرافیک، صفحه‌آرایی و صفحه‌بندی و صنعت چاپ و طراحی وب استفاده می‌شود. از این متن برای ترکیب‌بندی و پر کردن صفحه، جهت ارائه طرح اولیه و نمایش چگونگی استفاده از متن، فونت و اندازه قلم و ظاهر آن استفاده می‌شود. طراحان گرافیک به طور معمول برای ارائه طرح اولیه یا نمایش طرح‌های خودشان از متن آزمایشی استفاده می‌کنند. طراح برای نمایش نوع فونت، اندازه‌های بکار گرفته شده برای متن‌های استفاده شده در طرح گرافیکی و صفحه‌آرایی از لورم ایپسوم(Lorem ipsum) استفاده می‌کند تا توسط آن به صاحب کار یا مشتری و مخاطب خود جزییات طراحی مربوط به متن را نمایش دهد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

چرا متن لورم ایپسوم یا طرح‌نما(متن آزمایشی) ایجاد شد؟

در طراحی گرافیک و برنامه‌نویسی و صفحه‌آرایی نیاز به نشان دادن طرح اولیه یا تکمیل شده وجود دارد و برای آن نیاز به متن و نوشته است. این متن های تستی و آزمایشی نیاز به تایپ دارند که می‌تواند وقت طراح و صفحه‌آرا و برنامه‌نویس را گرفته و باعث هدر رفت زمان شود. به همین جهت متن های لورم ایپوسم خلق شدند. لورم ایپسوم یا متن آماده، متنی است جهانی که فقط و برای کمک به طراحان و برنامه‌نویس‌ها ایجاد شده است. با استفاده از این متن های آماده، کارهای طراحی با سرعت بشتری تولید می‌شوند و دغدغه تایپ و متن و تولید آن از بی می‌رود. همچنین برای این منظور ابزارها، افزونه‌ها و سایت‌های زیادی ایجاد شده است که هر کدام ویژگی‌هایی دارند.

نمونه یک پاراگراف از لورم ایپسوم لاتین:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Turpis in eu mi bibendum. Massa massa ultricies mi quis hendrerit dolor magna. Aliquam eleifend mi in nulla. Et magnis dis parturient montes nascetur ridiculus. Interdum varius sit amet mattis vulputate enim nulla. Elementum eu facilisis sed odio. Tempus iaculis urna id volutpat lacus laoreet non curabitur. Mauris commodo quis imperdiet massa. Amet cursus sit amet dictum sit. Porttitor eget dolor morbi non arcu risus quis. Proin gravida hendrerit lectus a. Vel orci porta non pulvinar neque laoreet suspendisse interdum. Integer quis auctor elit sed vulputate mi sit amet mauris. Amet cursus sit amet dictum sit. Pulvinar etiam non quam lacus suspendisse faucibus interdum posuere.

متن لورم ایپسوم فارسی:

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می‌باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می‌طلبد تا با نرم‌افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی‌الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می‌توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساساً مورد استفاده قرار گیرد.

 



:: برچسب‌ها: لورم ایپسوم , متن آزمایشی , متن ساختگی , متن نمونه , لورم ایپسوم فارسی , نمونه متن فارسی , طرح نما , لورم ایپسوم چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ دیجیتال آرادین

پوستر اسنپ

پوستر اسنپ چیست: سازه پوستر اسنپ بصورت کلیپسی از جنس آلومینیوم است که طرح چاپی را به عنوان شیرازه از بالا و پایین دربرمی‌گیرد و ایستایی بهتر آن را موجب می‌شود. اسنپ پوستر سازه‌ای است کم‌حجم و سبک. مناسب جهت زیباسازی دکوراسیون محیط کار و غرفه های نمایشگاهی است. پوستر اسنپ قابلیت نصب روی سطوح مختلفی همچون دیوار و پارتیشن و یا به حالت آویز را داشته و در زمان کوتاهی نصب می‌شود. در غرفه نمایشگاهی، ادارت، شرکت ها، فروشگاه ها و... کاربرد دارد.

برای نصب کلیه پوسترهای عریض و لارج همچون سولیت، بنر، کتد، لمینت و غیره از پوستر اسنپ می‌توان استفاده کرد. از پوستر اسنپ جهت نصب صاف پوسترهای بنری و چاپ عریض بر روی دیوار و یا به حالت آویز استفاده می‌شود.

چاپ پلات و چاپ لمینت با پوشش‌های مات و براق و چاپ بنر از پرکاربردترین نوع چاپ پوستر اسنپ است. در بیشتر موارد چاپ پلات و لمینت به علت استحکام توصیه می‌شود. اندازه چاپ پوستر اسنپ می‌تواند متفاوت و به ارتفاع دلخواه باشد. چاپ پوستر اسنپ یک طرفه و دو طرفه امکان‌پذیر است.



:: برچسب‌ها: پوستر اسنپ , قیمت پوستر اسنپ , فروش پوستر اسنپ , خرید پوستر اسنپ , استند پوستر اسنپ , قاب پوستر اسنپ , قیمت فریم پوستر اسنپ , اسنپ پوستر , پوستر اسنپ یک طرفه , پوستر اسنپ دو طرفه , چاپ پوستر اسنپ , پوستر اسنپ چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ دیجیتال آرادین

سه پایه بوم

همانطور که از اسم(سه پایه بوم) این سازه نمایشگاهی پیداست؛ پایه‌ای است که برای تابلوهایی مانند بوم، تخته شاسی یا فوم برد شاسی از آن استفاده می‌شود. این مدل سازه نمایشگاهی بیشتر در نمایشگاه‌های نقاشی و طراحی و نقشه کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه بوم ها به دلیل داشتن فک بالایی متحرک، قابل تنظیم برای سایز های مختلف تابلو، تا سایز 60 در 90 سانتی متر می‌باشند.

انواع سه پایه بوم

انواع سه پایه بوم بر اساس نوع جنس آها عبارتند از:

  • سه پایه بوم فلزی: از آلیاژ فلزی همچون آهن یا فولاد ساخته می‌شوند و دارای استحکام بیشتری نسبت به بقیه انواع سه پایه‌ها دارند. برای نگهدای نمایشگرهای بزرگ و سنگین، تخته وایت بردها و... استفاده می‌شوند.
  • سه پایه بوم چوبی: به دلیل ساخته شدن از انواع چوب، وزن سبکی دارند و برای حمل و نقل مناسب هستند.
  • سه پایه بوم آلیاژی: این نوع سه پایه‌ها از ترکیبات آلیاژی جدیدی استفاده می‌کنند که علاوه بر استحکام بالا، وزن سبکتری داشته باشند. به دلیل پیچیدگی فرآیند تولید این نوع آلیاژها قیمت آنها نیز گرانتر شده و البته به همین دلیل مخاطبان کمتری دارد.
  • سه پایه بوم آلومینیومی: از جنس آلومینیومی و ترکیبات مانند آن ساخته شده‌اند، بهمین جهت دارای وزنی سبک هستند. در مکان‌های آموزش طراحی و نقشه کشی مورد استفاده دارند.

علاوه بر نوع جنس، سه پایه ها دارای مدل‌هایی همچون سه پایه بوم تاشو، سه پایه رومیزی است و سه پایه‌ها با ارتفاع مختلف و... نیز هستند.

خرید سه پایه بوم با قیمت استثنائی و تخفیف ویژه

 

 



:: برچسب‌ها: سه پایه بوم , قیمت سه پایه بوم , سه پایه بوم عکاسی , سه پایه بوم نقاشی , سه پایه نقاشی تاشو , سه پایه بوم چوبی , قیمت سه پایه بوم چوبی , سه پایه بوم فلزی , قیمت سه پایه بوم فلزی , پایه نگهداره بوم , پایه بوم رومیزی , 3 پایه بوم , قیمت 3 پایه بوم ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : چاپ دیجیتال آرادین

قاب فنری

سازه قاب فنری از لوله های آلومینیومی با گوشه‌هایی پلاستیکی است که همراه با فنر طرح چاپ شده را نگهداری می‌کند. قاب فنری ابعاد مختلفی دارد. نصب روی انواع سطوح همچون دیوار و پارتیشن و... از قابلیت‌های اصلی قاب فنری (poster display stretcher frame) است و علاوه بر آن نصب ساعت نیز بر روی آن امکان‌پذیر است.

از قاب فنری در غرفه‌های نمایشگاهی، ادارت، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و... استفاده می‌شود. چاپ پلات و لمینت با پوشش های مات و براق از پرکاربردترین نوع چاپ قاب فنری است. برای دریافت قیمت قاب فنری و لوازم قاب فنری همچون میله قاب فنری، فنر قاب فنری، گوشه قاب فنری با ما تماس بگیرید.

فروشگاه لوازم سازه های نمایشگاهی

سفارش و چاپ سازه های نمایشگاهی

منبع: چاپ دیجیتال آرادین

 

 



:: برچسب‌ها: قاب فنری , قیمت قاب فنری , لوازم قاب فنری , ملزومات قاب فنری , لوله قاب فنری , تابلو فنری , قاب فنری پوستر , ابعاد قاب فنری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آبان 1398 | نظرات ()